Söndag

Hej bloggen!

Söndag idag och jag börjar bli lite rädd för att tiden springer ifrån mig. Studenten närmar sig med stoooormsteg, jag hinner inte riktigt med. Känns iaf som att jag börjar hämta mig helt från min bihåleinflammation och allt det andra tjafset *pepparpeppartiträ*, sköönt för jag har verkligen inte tid att vara sjuk mer nu. Dessutom har jag den värsta träningsabstinensen there ever was.. Illa, men vad ska man göra, bara att vänta ut eländet.

Igår jobbade jag fram tills klockan åtta, åkte hem och fixade mig lite och åkte sedan in till stan med några goa tjejer från jobbet. Vi satt ett bra tag på Victoria och pratade, sedan kom Helen med sin pojkvän och efter en stund drog hon, han och jag vidare och mötte upp hans kompisar. Supertrevliga killar, vi gick till The Flying Scotchman, haha. Något udda, för er som inte vet vad det är så är det en pub som ligger vägg i vägg med BLVD. Sjukt litet, sjukt trångt, sjukt varmt, sjukt hög medelålder, men ändå riktigt roligt! Det blev dock en väldigt lugn kväll och jag tog halv två-bussen hem, kände att det var smart att sköta sig lite i och med att jag inte var helt hundra.

Dagens planer är ännu väldigt oklara. Jag har inget PA kvar att hetsa med (ska bara kila ner till min morfar och be snällt om att få skriva ut 37 sidor, då jag nyss upptäckte att bläcket i vår skrivare är SLUT), inga andra skolgrejer hemma och således inget skolrelaterat att göra. Hoppas på en dejt med mitt järngäng, det skulle verkligen förgylla min dag!


Kommentarer
Postat av: julia

hej!

allt bra?

2010-04-25 @ 20:46:27
URL: http://bloggtroll.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej hej :)

allt bra?

följa varann på bloglovin?

2010-04-28 @ 10:19:17
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0