Sick

Ja, nejmen hej på er. Då var jag hemma igen. Har jobbat två timmar.. Kände liksom redan innan att det inte skulle funka, men god forbid, man får ju inte sjukanmäla sig till jobbet såvida man inte ligger på dödsbädden, nejnej. Asså jag blir så trött på mig själv. Tog en Ipren och klunkade i mig lite färskpressad apelsinjuice och trodde att biffen var fixad, åkte till jobbet och märkte ganska så direkt att den var fan inte alls fixad, jag satt och snörvlade, feberfrös och hostade värre än en jävla aids-patient (förlåt, det är synd om dom som har aids). 

Nu ligger jag nedbäddad i sängen och borde nog sova, men kan liksom inte riktigt slappna av ändå. Jag har fan problem. Nu ska lördagkvällen i alla fall spenderas hemma istället för på jobbet, borde ju kunna ta till vara på det på nåt bra sätt, kanske äta något gott..? Bara det att jag inte har någon matlust för fem öre, skoj. Inte ens det nöjet kan man få när man är sjuk. Försökte plugga PA förut innan jobbet, det gick mindre bra eftersom min koncentrationsförmåga är i botten just nu. Åh vilken härlig positiv anda! 

Nej, enough with the depp, glad lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0