Ny favorit

Jag älskar musik, skulle nästan vilja gå så långt som att säga att jag är beroende av musik. Hade jag inte haft någon manick att ha med mig på bussen till och från skolan vareviga dag hade jag nog inte överlevt.

Därför blir jag så himla, löjligt glad när jag hittar ett band som jag inte hört innan. Och som jag verkligen gillar. Där man lyssnar på låt efter låt och det bara går från klarhet till klarhet. Som att öppna en skattkista och först hitta en jättefin sak, för att sedan gräva lite djupare och upptäcka att alla sakerna i skattkistan är lika fina! Ja, det är underbart.


The Perishers - Sway


The Perishers - My Heart

Lyssna och njut.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ohh ja, de är så bra! "Hittade" dem själv förra året o jag e fortfarande kär ;)

2010-04-19 @ 11:53:30
URL: http://yayasmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0