Nedräkning

Denna veckan som gått har varit bland de värsta under mina tre gymnasieår. Inte bara för att jag haft jävulskt mycket plugg och suttit med näsan i en bok konstant, utan också för att jag någonstans i mitten av veckan om inte hit the wall så i alla fall snubblade in i den och slog i huvudet lite. Som en liten varning, typ. Känns som att det har blivit lite väl mycket av allt det senaste, jobb, plugg, träning, vänner, nöjen, jag har försökt hinna med allt. För det mesta är ju kul. Och resten är ett nödvändigt ont, som måste göras varken man vill det eller ej. Men jag är bara människa, faktiskt, och at some point kanske jag också måste inse det.

Känns som att studenten är här när som helst nu. Det är verkligen inte långt kvar. Och sen är man helt fri. Den känslan är sjuk. Ska se till att ha en fenomenal sommar här hemma, njuta av två veckor på Rhodos med fyra fantastiska människor, försöka kombinera en väldig massa jobb i höst med lite liv, och sedan fly landet och upptäcka världen.

Bilder på Thailand
Thailand


Bali


Filippinerna


Kommentarer
Postat av: ellinor

sista veckan att ge järnet, sen är åtminstone PA över!! Pusss

2010-04-17 @ 12:17:51
Postat av: Veronica

Vilket land av dessa vill du helst besöka?? Kram

2010-04-18 @ 15:41:02
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0