Looking back

Asså, sjukt va kul det är att kolla tillbaka i arkivet i bloggen! Jag har snart bloggat i TRE år (till och från visserligen, men ändå!) och det märks verkligen, först och främst på hur jag skriver, då och nu. Kollade några inlägg som jag skrev för två år sedan, alltså i slutet av ettan.. kan knappt tro att det är jag. Låter som värsta fjortisen som har skrivit det. Hoho.

Detta nedan skrev jag för ca två år sedan.. då trodde jag tydligen att jag ALDRIG skulle kunna ta körkort. Hihi.



HAHA! In your face, old me..


Kommentarer
Postat av: Tilly (:

Påminner lite om mig själv faktiskt, förutom att jag mer eller mindre körde traktor och hoppade av i farten :O



Btw, har jag hittat 36 olika bloggar idag med ägare som heter Matilda. Gud vad unik jag känner mig nu :D

2010-04-18 @ 15:41:41
URL: http://cookievirus.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej! Grymt bra blogg eller kort sakt jag älskar den. Fortsätt att blogga för det är du verkligen kung på. Kolla gärna in min blogg & lämna ett fotspår. Kram//Nathalie

2010-04-18 @ 21:10:48
URL: http://nattafunky.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0