Godkväll

Ligger i min nybäddade säng (finns det något bättre? ok kanske.) och kollar OTH, är inne på andra säsongen nu. Tycker faktiskt att jag hållt mig rätt bra ifrån att kolla alla säsonger i mega-tempo.. Skulle egentligen påbörjat andra säsongen med Jonna igår, men vi såg på Baksmällan (tredje gången för mig, jag ÄLSKAR den!), och sen blev vi trötta.
Hade för övrigt jättemysigt igår, blev en promenad runt Amundön innan vi drog oss bort mot Frölunda. En fika på Espresso House eftersom vi tyckte att det var lite tidigt för middag. Sen åkte vi och handlade, åkte hem och laga den godaste africana jag någonsin ätit och hade en sån där härlig eftermiddag som man inte har alltför ofta. Massa skratt och prat var precis vad jag behövde! Och Jonnas matlagning och bakning är helt fantastisk, ibland önskar jag att hon vore min mamma ;) Blev supergod marängsviss till efterrätt, det har man ju inte ätit sen barnkalas-åldern..?

För övrigt idag har jag fikat med Jimmy och lunchat på älskade Mixit med älskade Ellinor :) Välbehövligt med en catch up! Hann sedan bara hem och byta om innan jag stack och tränade spinning puls med Ida. Svetten rann som jag vet inte vad, och kuuul var det! :) Imorgon är det fredag och då blir det morgonspinning kl 07.15 igen. Sedan PA, några timmars jobb på eftermiddagen och förhoppningsvis middag på Mañana på kvällen. Tjingeling ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Och varför tillfrågades inte jag när det skulle lunchas på mixit?! Dålig stil tycker jag, räknar med att ni gottgör detta snarast!

2010-04-09 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0