Dags igen

Då var det fredag igen!

Solen skiner och jag känner mig lite gladare i sinnet, även om jag tvingas sitta inne. Har redan hunnit jobba två timmar med projektarbetet, nu har jag ätit en stor frukost och ska sätta igång igen. Blir nog en liten stund PA bara, sen måste jag plugga rättskunskap. Tänkte försöka jobba undan så mycket som möjligt innan jag tar lunch vid strax efter ett, för att sedan unna mig en låång promenad i solen :) Sedan blir det off to work!

Ha en underbar fredag, ut och lek i solen med er :)


En bra fredagslåt!




Kommentarer
Postat av: CONRELIA

tänkte kika in lite och kolla vad matilda har för sig och kvinna vad du är upptagen! hinner du andas!? låter som du har gjort ett super arbete under veckan=) jag saknar dig mitt troll! hör av dig någon gång om du har en fem minuter över till lite skitsnack=) LOVE

2010-04-09 @ 16:13:59
Postat av: Sanna

jag är helt besatt av den låten,den är helt UNDERBAR !! Han är så otroligt duktig på att sjunga och låten sitter som ett smäck i huvudet =)

2010-04-12 @ 17:11:27
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0