What are you willing to lose

Såg precis senaste One Tree Hill-avsnittet (episode 2, season 7), och herre... Jaa, det kanske kommer bli mycket OTH-snack här framöver, men jag älskar verkligen den serien. Har ni inte sett avsnittet än, och vill inte veta vad som händer så sluta läs nu. Anyway så kom det i alla fall fram att Nathan har varit otrogen, och tjejen ifråga är med barn. Alltså, jag är ledsen att jag lever mig in i sånt här så mycket att det nästan blir ohälsosamt, men hallå... Det sista man fick se var att Nathan gick ut till Haley i trädgården och sa typ there's something I need to tell you. Jag hoppas verkligen att det är en luring, att man ska tro det värsta, men att det inte är sant. Jaja, what ever, slutsnackat från Nörd-Matilda.

Annars idag då... Tog en "sovmorgon" imorse, som ändå inte var en sovmorgon. Bangade första lektionen, men gick ändå upp klockan sex och pluggade matte. Jag är fan onormal, men det är å-n-g-e-s-t att ligga efter en massa i matten, så det fick bli så. På lunchen var jag och Cornelia i stan och jag kollade med Tre om jag kunde bryta mitt abbonemang med min mobil och skaffa en iPhone. Tyvärr såg det mörkt ut på den fronten, har ju en relativt ny mobil så det skulle bli fett dyrt att betala av hela den + kvarvarande abbonemangskostnaden på en gång. Yeye, vi får väl se. Det är sjukt vad jag skriver om intressanta saker idag.. -.- Snarken på mig själv känner jag, vet inte vad ni känner men antar att det är nåt liknande.

Haha, mamma ropade precis till mig jätteglatt från andra datorn:

- "Matilda, hur många har du online på facebook-chatten nu?"
-
"57.."
- *tystnad*
-
"Du då?"
- "Sju..."

Ja, det är inte lätt. ;) Godkväll på er. ♥


Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej, jag ville bara kika in och önska dig en underbar dag! =)



kram

2009-09-24 @ 16:18:55
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: andreasanja

ÅÅhh jag älskar one tree hill. imon kommer nästa avsnitt då ska jag kolla :) Fin blogg föresten:) kolla gärna in våran

2009-10-05 @ 18:27:07
URL: http://andreasanja.blogg.se/
Postat av: Lina

oth är fasen den bästa serien som går på tv just nu :D

2009-10-07 @ 14:05:32
URL: http://yourenotinvited.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0