Promenad

Har precis kommit hem från KBA där jag träffade min älskade Nils. Vi tog en lunch/fika på Naam (heh?), tror jag det hette. Solen sken, fåglarna kvittrade och det var bara sådär allmänt trevligt. ;) Nej men det var jättemysigt att ses förresten, blir ju inte så ofta iom att vi bor en bit ifrån varann.

Mamma kom och hämtade mig sen, eller rättare sagt: jag fick hämta mig själv för hon hade tydligen kramp i benet o hoppade över till passagerarsätet snabbt som satan så det var bara att köra. Suuuuck, ibland är det jobbigt att ha körkort. Kom dessutom en ambulans mitt i alltihop, och vissa bilister vet ju seriöst inte hur man ska bete sig, går bananas och blir handlingsförlamade. Jag tror vi såg det mesta bland bilarna runt omkring oss. Istället för att lugnt sakta in och kör närmre kanten (som jaaaaag såklart gjorde.. hehe ;)), var det en bil som helt i panik tvärbromsar in till kanten. En annan verkade inte alls bry sig om att ambulansen kom med blåljus och sirener, utan kör helt lugnt vidare mitt i vägen. Smidigt..! (Y) En tredje ligger kvar mitt i körbanan men saktar ner nåt så in i helskotta.
Herregud människor, ni har tagit körkort, ni KAN KÖRA BIL! Var inte så förbannat nervösa. Jösses.

Nu ska jag ut på powerwalk, lägger upp dagens outfit senare! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig blogg! har du pojkvän?

2009-09-02 @ 21:07:23
Postat av: Tobias

tack :D självklart fortsätter jag videoblogga ;)

2009-09-03 @ 01:53:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0