Never say never

Får bli ett kvällsinlägg. Har inte så mycket att skriva egentligen, eller lusten finns inte riktigt där. Orkar inte riktigt dela med mig av allting heller, men några rader borde jag ju ändå kunna få ner.

Har just kollat på episode 1 av On Tree Hill season 7, sjukt vad jag har längtat efter den. Kollade även lite på första Gossip Girl-avsnittet till säsong 3, farligt att båda serierna har dragit igång nu, lär inte bli mycket annat gjort av mig här hemma..
Veckan som kommer känns lite hektisk, men det ska nog gå bra ändå, snart är det onsdag och då är det äntligen dags för after work med jobbet :). Ska bli sjukt kul!

Nej. Nu ska jag sova. Det går verkligen inte att blogga när lusten inte finns där, jag får ju för fasen trycka fram vartenda ord. Sov sött så hörs vi. ♥


Ganska så snyggt kort på mig o Cornelia från i torsdags..


Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej !

Snälla jag behöver verkligen din hjälp !

Jag ska sjunga på ett modeevent imorgon onsdag och får välja helt fritt på låtar att sjunga och har då fått hjärnsläpp !

Det ska helst passa både unga och gamla och vara något välkänt.



Snälla bomba mig med låtförslag !!



Kram

2009-09-22 @ 13:32:56
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Tobias

Tack så mycket Matilda :D

2009-09-22 @ 16:50:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0