Love laugh & live your dreams

Jaaaa, vi älskar lördagar!

Hej på er, jag har inte gått och dött, har bara inte haft sådär jättelust att blogga. Vad som hänt de senaste dagarna är bland annat att jag gjort min älskade tatuering! Wie, är verkligen supernöjd :D Det gjorde lite ont, såklart, men det var lätt värt det. Bilder kommer snart.
Annars då, ja igår var det skola mellan halv tio och halv elva, sedan åt jag lunch med Greta på Vanilj (deras kycklingsallad rekommenderas vaaaaaarmt!). På kvällen kom två mongon till mitt hus, vet inte vilka det var, men dom bara störtade in med en massa sjögräs och grejer så jag kände mig nästan tvungen att göra (och förstöra) sushi. Blev sjukt gott i alla fall och sedan såg vi (eller?) även på Slumdog Millionare, som jag nog kommer att få ta mig en extra titt på för jag hängde inte riktigt med, hehe. Mycket fin kväll i alla fall, kvalitéts- och må-bra-tid big time. :)

Ikväll tänkte jag storma Idas casa, det blir lite middag med Järnet och sedan får vi se hur kvällen utvecklar sig. Jag hade kunnat skriva "I gotta feeling, that tonight's gonna be a good night" men jag gör det inte, för det känns som att alla på hela Facebook redan har överanvänt den linen ett x antal gånger, och det börjar bli lite väl mainstream ;). Men hur som helst stämmer det i alla fall, och by the way så har jag fortfarande inte tröttnat på den låten och kommer antagligen heller aldrig att göra det.

Trevlig lördag på er =)

Kommentarer
Postat av: Tobias

nemen där ser man :D tack!



ha en great lördag!

2009-09-12 @ 11:10:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: nathalie

bli veckans blogg :D

http://nhennings.blogg.se/2009/september/veckans-blogg.html#comment

2009-09-12 @ 15:37:27
URL: http://nhennings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0