Helgen

Hej på er,

dålig uppdatering från min sida i helgen, men det beror på att jag har haft en grymt bra helg som mestadels har spenderats hos min bästa Ida. I lördags var jag en sväng hos farmor och farfar och sedan en sväng hos mormor och morfar. Träffade även farbror, moster och kusinerna så man skulle väl kunna säga att jag gick igenom släkten i lördags.
Åkte till Ida på eftermiddagen och sedan kom Olivia, och vi lagade i ordning tacos. När maten stod på bordet (i princip) kom Bonnsan till dukat bord, vissa har det bra haha ;)
Det blev en grymt rolig kväll, i det sällskapet kan det iofs inte bli annat än lyckat. Rödljus var kvällens lek, och jag vet inte vad som hände där ett tag med mig, men plötsligt var inga siffror eller bokstäver på plats över huvud taget. Två skulle vara B, men blev två i alla fall. Ja, ni hör ju, det är ju snurrigt bara man talar om det.

Det blev en sleepover för hela järnet, efter att Idas något påverkade kompis Filip hade lämnat oss. På söndag morgon blev det frukost och sedan farväl till Bonnsy innan jag och Ida följde Olivia hem och jag fick en rundvandring i hennes sjukt snygga hem. Hallå, jag vill också ha högtalare i mitt tak.
Jag och Ida fortsatte promenaden sen, och allt gick bra innan Ida tappade bort sig i sitt eget område, och mina fötter blev brutalt misshandlade under den lååånga vägen hem. Frisk luft och motion fick vi i alla fall. :) Kom hem och satte på One Tree Hill, dock somnade jag efter en stund, vad hände där liksom. Magarna började kurra efter en stund så vi skuttade ner till thai-stället och köpte med oss mat hem, grymt god maat! Lite svenskaplugg och ytterligare lite OTH-tittande senare kom Idas familia hem och jag fick för första gången i mitt liv smaka på en kantarellsmörgås. Shit, att man inte har ätit det innan. Ida, säg till när det är svamp-smörgås-dags igen, jag kommer straight away.
Notting Hill blev vårat kvällsnöje, samt en sjukt god fruktsallad. Efter det var vi rätt så trötta, och ställde klockan på 02.00 innan vi somnade. Tanken var ju då att kolla på VMA, men det gick inget vidare. Ida somnade med en gång och mina ögon ville inte heller hålla sig öppna. Sucken. Hade velat se det, men jaja.

Nu när jag ser tillbaka så måste jag säga att söndagen var en sjukt skön dag. Hela helgen var top notch, och jag hoppas på en repris snaart. ♥ Ni är bäst tjejer!







Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så bra så jag blir gaaaalen <3 hihi

2009-09-14 @ 18:56:13
Postat av: Tobias

nice :D ska lyssna på den låten!

2009-09-15 @ 14:20:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: moonzanna

läskigt grönt de där såg ut i första glaset du ;)

2009-09-15 @ 16:51:59
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Olivia

En top notch kväll med top notch tjejer helt enkelt! Helt klart något att göras om, snaart! :) Kärlek

2009-09-15 @ 21:24:43
Postat av: Bonnsan

love is in the air!

2009-09-16 @ 09:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0