So I heard it's no good to run

Här var det ett bra tag sen det hände nåt. Vet inte varför jag kände för att skriva ett inlägg just nu, kan bero på att jag och Cornelia snackade om att öppna splitternya bloggar igår. Vilket jag nu såhär dagen efter känner var en dålig idé. Jag ska redan i och med mitt projektarbete öppna en ny blogg och pilla med designen där, så det får faktiskt räcka. Den här duger.

Igår blev det i alla fall utgång med Cornelia, en favorit i repris fast utan Chalmers denna gången ;) Träffade nog på i stort sett alla människor jag nånsin träffat (en lätt överdrift), allt från gamla klasskompisar till jobbarkompisar och random personer som man egentligen inte borde komma ihåg ansiktet på. Riktigt kul var det i alla fall, även om BLVD var mer lame än Condeco en lördagskväll. Blev en sväng in på Bryggeriet sedan och lite dans till skööna klassiker! Gillas.

Idag är jag uppe jättetidigt och jag vet INTE varför, men jag har en del att göra (eller?). Ska träffa min älskade Moa som det känns som jag inte träffat på ett halvår, även om det faktiskt inte är riktigt så illa. Har en massa att ta igen. Måste även köpa ett j*vla kontantkort till min gamla mobil som jag blir tvungen att använda nu i nån vecka tills min nya mobil kommer. I-landsproblem, men ändå rätt jobbigt att alla mina vänner kommer få tag i min kusin när dom vill ha tag i mig. Min kusin tar nämligen äver min mobil och då även mitt nummer, tills en eventuell nummerflytt är klar. Yeye, det finns en hel del mycket värre saker att grina över.

Ikväll blir det restaurang med familjen, kusinerna, moster, morbror och morfar för att fira Fars Dag. Festligt värre. Ska försöka keep it up med uppdateringen här nu framöver, verkligen försöka.

Glad fars dag till alla pappor! (hoho)


Kommentarer
Postat av: sandra

HOST HOST! kallar du condeco laaamt? illa matilda, trodde bättre om dig...

2009-11-12 @ 20:03:31
URL: http://sandrahenderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0