Röd

Hej bloggen,

tänkte hinna med att skriva ett litet snabbt inlägg, innan jag parkerar mig i tv-soffan framför Fotbollsgalan! :) Haha. Har pluggat organisation & ledarskap nu ett tag (ehm, eller?), men motivationen att ta tag i saker som gäller skolan finns liksom inte där, tur att EA finns. Och tur att studenten kommer närmre och närmre för varje dag som går. Just nu känns det som att en restresa till en obebodd ö skulle vara ett fint alternativ.

Första dagen med min utomordentligt fräcka mobil idag också, hemsk är den, men jag tror jag ska överleva i nån vecka iaf. Kents nya spelas på repeat idag, rekommenderas varmt! Nu ska jag ta mig ett äpple (och någon gång även lära mig laga mat) och hoppa ner för trappan, auf wiedersehen. ♥


Kommentarer
Postat av: carro

vad skönt att höra.. jo men verkligen, paniiik på förra veckan! iofs är denna vecka inte heller nådig, blev precis klar med fysikplugget för kvällen och klockan är 3 :D hahaha, kan ju säga så mycket som att det inte blir ngn skola för min del imorgon.. (a) Puss :)

2009-11-10 @ 02:58:31
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0