Reklam-musik

Det är lite sjukt när man lyssnar på en låt som man tidigare bara hört en liten snutt av i en reklamfilm, och sedan hör hela låten. Eller sjukt kanske var att ta i, men man har ju en speciell känsla när man hör låten minst en gång om dagen på reklam på tv/radio, och då tycker i alla fall jag personligen att det blir rätt svårt att fatta tycke för låten på ett annat plan. Men ett undantag är verkligen Impossible med Måns Zelmerlöw.
Den var ju med i Telia-reklamen där ett tag, ni vet "...I'd found a million ways to say I love you, sing a million songs to make you smile...", när han lillebrorsan sitter i soffan och ska kyssa sin tjej. Vet ni vad jag menar? Den låten i alla fall, skitbra! I början var det iofs lite sådär, åh hej Telia, när jag hörde den, men not anymore. Om det var nån som ville veta då.

Annars då... Jag är sjukt rastlös, så rastlös att jag sitter och skriver meningslösa inlägg om reklam-låtar, vi hade prov i organisation och ledarskap idag och det gick nog rätt bra tror jag, skönt att ha det avklarat. Dessutom fick vi tillbaka våra cp-engelska-C-prov vi gjorde förra veckan, och jag fick - hör och häpna - endast 4 poäng mindre än självaste SBA på ena delen. Wihoo. Snart ska jag iväg och träna spinning puls, ska bli ruggigt kul (ännu roligare om jag lyckas ställa in rätt maxpuls denna gången). Ja, men vi säger väl så så länge då.


En ytterst skum bild från helgen...


Kommentarer
Postat av: Tobias

haha verkligen, hoppas inte personen var seriös ;O

2009-11-10 @ 18:33:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ja, det blir liksom lite fel när man först har hört den i en reklam..

2009-11-13 @ 11:54:59
URL: http://englandsaret.blogg.se/
Postat av: Karolina aka bonnsan

Haha, det va väldans vilka mysko bilder du har från förra helgen! haha!

hoppas du kom hem ordentligt igår! <3

2009-11-14 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0