När du står sist i kön, kom håg mig då

Hej bloggeeeeen,

idag är jag trött utav bara h*lvete, bakis så det skriker om det och bara allmänt äcklig och sliten. Kom hem vid halv fem imorse, kanske inte det smartaste om man ska till skolan, men vi hade sjukt kul.
Vi var ute och firade Helen som fyllt 23 år, började med en middag på Da Vinci, som för övrigt var en väldigt mysig restaurang med enooormt god pasta. Sedan flackade vi runt lite, det blev lite shottar och öl på Cicero och sedan vidare till någon pub på Andra Långgatan. När den stängde gick vi vidare till Avenyn där det inte direkt gick att välja och vraka bland öppna ställen en tisdagskväll. Vi hamnade på Deep där det var studentfest, så alla utmóm jag kände sig nog lite malplacerade en stund, men sedan hade vi sjukt kul. Vi kan ju säga att Minttu went bad och det gick nog utför på nåt sätt, bra, dåligt? Vem vet? Sjukt sjuk kväll. Sjukt sjuka grejer. Sjukt bara.

Efter lite velande med olika taxi-chaufförer på Avenyn klämde vi till sist in oss sju pers i en bil, jag och Pontus fick trycka in oss själva, oerhört bekvämt, i bagagen. Vad gör man inte för en billig taxiresa liksom.. Sjuk resa hem också för den delen.

Och vad händer när jag kommer hem, jo då ställer jag klockan på sju, sover två och en halv timma, går upp och åker till skolan. Sitter och halvsover/mår illa på filosofilektionen, som för övrigt vad rätt skön - antagligen för att inte MOL höll i den som vanligt. Efter den lektionen hade jag gjort mitt i skolan och satte mig på bussen hem. Och mycket längre än så har jag inte kommit idag. Tänkte äta något och kolla lite OTH nu





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0