Lalala

Hej hopp bloggen,

kom hem för en stund sedan från en lååång promenad med min bästa Moa (som även är min mest trogna läsare:P). Sjukt skönt att få update och frisk luft på samma gång. Gillar inte när tiden inte räcker till och man inte hinner ses, men vissa perioder går det helt enkelt inte att få ihop allting.. Blev även en sväng in på mitt jobb där jag i princip bor (även när jag inte jobbar), ingen där blir längre förvånad över att se mig där när utanför schemalagd tid. 
Kaos hade det tydligen varit, en schema-miss och jag är glad att både Jennie och Pontus visste att jag var ute igår så att jag slapp att bli panik-inringd tidigt imorse. Fick köpt ett kontantkort från Comviq (senast jag använde kontantkort var nån gång i högstadiet, kommer knappt ihåg hur man gör..), så att jag slipper vara helt socialt handikappad den närmsta veckan.

Har även skapat min projektarbetes-blogg nu! Dock är den inte klar ännu och är inte officiellt "öppnad", det lär nog dröja någon månad eller så. Är rätt pilligt att fixa med design och grejer, och framför allt tidskrävande!
Känner att jag verkligen skriver intressanta och vettiga saker nu, men jag har så tråkigt och gör vad som helst för att slippa läsa Brott & Straff.. suck. Kan någon snälla logga in på msn, jag är sällskapssjuuuuuuk!


Kommentarer
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej hur har din helg varit? :)

http://www.rosachica.blogg.se

2009-11-08 @ 16:25:56
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0