I want it that way

Heejee!

Så var det söndag igen, dags för bloggupdate typ.. Söndag är nästan enda dagen då jag har tid att blogga, försökta kirra ett inlägg från mobilen förut, men riktigt så hightech var den inte.

Har jobbat hela helgen, gårdagen var ett rent helvete, kom hem vid halvfemtiden på morgonen efter en sjukt lyckad kväll med underbara människor, åkte till jobbet vid tre men var ändå inte helt levande. Inte alls levande nu när jag tänker efter. Tyckte ganska synd om mig själv, men det är väl okej ibland eller... Var bara jag som skulle jobba, dom andra var lediga. Kul när det går bra för andra! Jobbet var en blandning av den värsta huvudvärk jag någonsin varit med om, och typ två ton cement parkerade på vardera ögonlocket. Att det sedan kom in en idiot-gubbe som skulle byta sin jävla glödlampa fyra gånger gjorde ju inte saken bättre, men jag var faktiskt ändå på ganska fint humör :) Kanske berodde det på att mitt sällskap kvällen till ära var Therese, man får sig alltid ett gott skratt med den tjejen.. "Åh asså, jag har haft sån ångest för att jag inte skulle kunna följa med på personalfesten, alltså jag DRÖMDE om den inatt, och Matilda, DU var fullast av alla, och du stötte på CLAES!" Haha, det är då en sak som aldrig skulle hända.

Kan också bero på att jag sitter här och lyssnar på Backstreet Boys nu, BB som jag inte lyssnat på på säkert sju år eller något sånt, men som helt plötsligt vaknat till liv i mig igen. Finns det nån anledning till det måntro..? Finns även lite andra saker, eller främst en person, som virrar runt i mitt huvud och gör mig gaaaalet förvirrad. Men jag tror det är en bra grej. :) Suck, varför kan man inte bara få veta allt man vill, när man vill. Eller se in i framtiden.

Jaja, glad första advent på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Skulle också vilja kunna blogga från mobilen, hur tusan gör man xD

2009-11-30 @ 18:50:03
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: jenny nguyen

SV: jag vet jag älsakr den :D

2009-12-02 @ 16:14:55
URL: http://jnguyen.blogg.se/
Postat av: mathilda

jättesöt header!:D

2009-12-03 @ 15:50:42
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0