FRIDAY

Saker jag älskar med fredagar:

Den jobbiga delen av veckan är över, det är HELG!
Vi går bara i skolan mellan halv tio och halv elva, vilket är gudomligt härligt
♥ Om man skulle råka ha lyckats att inte planera upp all sin tid kan man ha en mysig Idol-kväll (händer tyvärr inte alltför ofta)
Allt känns mycket lättare då

Dessa saker gör att jag faktiskt kan stå ut med det faktum att min cykel sprutade lera över hela min rygg på väg till bussen idag, hela jag såg ut som en lerbrottare (ungefär), och jag fick vända hemåt för att byta kläder. Hann därför inte med bussen, och det är anledningen till att jag sitter här. Ingen skola idag alltså. Dessutom tänkte jag försöka få tag på en av dom där vaccin-sprutorna idag, om det nu ens är möjligt i denna hemska influensa-hysteri. Palla. Jag har ju verkligen redan haft den, I know it, så det känns sjukt onödigt att gå och ha ont i armen i flera dagar och dessutom lär jag ju bli knockad av massa bieffekter. Skulle inte förvåna mig alls. Men, nog av denna pessimism, som sagt är det fredag och punkterna ovan väger waaay tyngre. Wiie


En bild från i vintras på mig och min
älskade Nina, saknar dig bebbe ♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag har hört att det är skånskt ;)

2009-11-20 @ 12:23:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0