För dig

Hihi, kikade in och såg översta kommenteren från Sandra ;) FÖRLÅT, att jag förolämpade din arbetsplats..! Inte alls min mening, jag kommer mer än gärna till Condeco och fikar inom en snar framtid. Haha. Lite roligt var det ändå. Du får mer än gärna kasta skit på ICA..? :)

Hej förresten, har inte blivit nån uppdatering på ett par dagar, men jag jobbade hela dagen igår, 9-18, och efter det gick jag en trappa upp och tränade i en timma. Var gaanska trött när jag kom hem vid halv nio tiden, kollade på Mammas pojkar (haha, finns det nåt mer patetiskt, men ändå: SÅ roligt) och sedan Johan Falk 2 som jag hyrde på jobbet. Blev en riktigt slapp kväll, precis som i onsdags kväll, och det behövdes! Har gått på i maxfart i jag vet inte hur många veckor nu känns det som, med plugg, jobb och utgångar och jag känner att snart orkar jag inte mer... Nu ikväll blir det i alla fall middag hos Olivia som fyller år imorgon, och det ser jag fram emot enormt! :) Blir utgång på det också, trots att jag börjar kl 10 imon.. Imorgon kväll efter jobbet ska jag på middag med Hanna till hennes pojkvän (?) med lite folk, men jag ska inte gå ut, så nu har jag skrivit det, kan alla lägga det på minnet, JAG SKA INTE GÅ UT IMORGON KVÄLL! Skulle uppskatta om någon vänlig själ av mina vänner vill skicka ett påminnelse-sms till min löjligt lyxiga mobil sisådär runt halv elva-tiden imon kväll. Shit alltså. Börjar nämligen jobba kl 09.00 på söndag, och jag känner att det kan vara bra att spara både lite energi och lite pengar.

Just nu sitter jag och jobbar på psykologi-inlämningen, ungefär sju sidor ska den vara och inlämningen är senast om en vecka, så det känns lika bra att börja när man ändå har en ledig dag. Kände dock att jag behövde göra något annat en liten stund, och resultatet blev detta högst osammanhängande inlägg. Men bättre än inget eller?

Det ska även bli grymt intressant att se hurjag klarar kvällen med en schleten 3310:a där knapp numero 7 bara fungerar halvt (typ svårt att trycka på den i nyktert tillstånd, så hur ska detta gå...). Dessutom är det få som verkar ha fattat att jag bytt nummer, och därför får min kusin ta emot sms som egentligen är menade till mig. Usch vilka I-landsproblem man kan ha ibland.

Ni får ha en superfredag vad ni än hittar på! Au revoir ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0