Elegi

HEJ BLOGGEN!

Ibland känner man bara för att använda versaler, och varför inte liksom.. Sitter här och väntar på att min Iphone ska ladda (?) klart. Ja, wieeee, den har äntligen kommit. Har varit en oliidlig väntan, och jag har fått hålla till godo med en 3310 som förvisso har underhållit mig med hjälp av Snake, men det ska bli otroligt skönt att slippa den..

Annars då.. Snart helg! Typ. Bara morgondagen kvar, sen är det i alla fall helg för vår klass. Bara en lektion på morgonen på fredag så det räknas väl knappt. Ser fram emot fredagen mega, tror det kommer bli sjukt kul =) Sedan blir det mest jobb i helgen vad jag vet än så länge, men vi får se.. Igår var det en månad kvar till julafton, den är sjuuk. Verkligen jättesjuk, jag måste typ börja köpa julklappar NU. På momangen.

Mamma frågade mig igår vad jag önskade mig, och jag känner mig redigt gammal och mossig, för jag kommer verkligen inte på något. Eller okej, om jag verkligen tänker så det knakar är det väl klart att jag kan komma på något, men det känns liksom inte så viktigt på nåt sätt. Fram tills typ för några år sedan (eh, förra året, vadådå?) var det liksom hetsen på att ha störst julklappshög.. men ja, prioriteringarna har helt klart ändrats, särskilt inför denna julen. Det känns viktigare att umgås, ta hand om varandra och bara uppskatta allt det fina man faktiskt har runt omkring sig. Hej nörd, men jag tycker faktiskt det är så. Det jag verkligen vill ha köper jag själv, sen är det väl kul att få något litet också, men jag tycker det är roligare att ge i så fall.

Imorgon blir det förhoppningsvis en tur på stan med Moa, ska försöka hitta något vettigt att ha på mig på fredag och även köpa lite nödvändiga prylar. Peace out. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger det ingen, vackrast i världen är du

2009-11-25 @ 20:48:03
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe.. ja, man får sina ryck för att använda versaler.. och ibland tycker man inläggen blir bättre om man starta med feta bokstäver.. haha.

2009-11-25 @ 21:23:55
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg!

allt bra?



kolla gärna min blogg, o lämna en kommentar

2009-11-26 @ 18:27:52
URL: http://feeliciias.blogg.se/
Postat av: jenny

så jävla fin bild du har lagt in! :O

2009-12-01 @ 16:13:34
URL: http://jnguyen.blogg.se/
Postat av: Saraicg

Fin bild med det svaga motljuset :)

2009-12-01 @ 21:57:03
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0