12:08

God morgon,

söndag igen, och jag skulle vara på sjukt bra humör om det inte vore för att jag känner mig så äckligt instängd i detta huset. Jag skulle ge så mycket för ett eget krypin, jag skulle nog till och med nöja mig med ett rum nånstans. Få sköta sig själv och sitt eget, inte mycket lockar mer just nu.
Jag klarar inte av att inte få bestämma över mig själv, att ständigt ha två personer som lägger sig i ens liv som om man vore tolv år gammal, och på toppen av allt till och ha en tre år yngre jävla människa som ska bossa runt en. Som vi konstaterade i fredags; småsyskon vet exakt vilka knappar de ska trycka på för att det totalt, helt och hållet ska rinna över kanten. Jävlar.

Känns ändå skönt att studenten inte är alltför långt borta, dörren till frihet. Dagar som denna vill jag bara fly bort från hemmet och aldrig återvända, tur att det faktiskt kommer stunder då allt vänder.

Är så oerhört tacksam över mina fina vänner som alltid gör mig glad, hade jag inte haft er vet jag inte vad jag hade gjort. Är så sjukt förvirrad just nu, men jag tror ändå det är på ett positivt sätt, det får tiden utvisa som vi säger..

Nu måste jag sätta igång med min söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0