When love takes over

Idag kan ha varit den onödigaste dagen i min skolhistoria. En av dem i alla fall. Vaknade av att klockan ringde fem över sex, VARFÖR jag ställde den så tidigt har jag faktiskt inget bra svar på.. Trött som ett as kom jag till skolan bara för att tillsammans med Ellinor inse att vi inte skulle hinna med vårat spanska muntliga nationella, så vi gick upp i studiehallen och tog varsin dator. Var väl inte så värst aktiv, utan vi satt mest och töntade oss på facebook genom att skriva och kommentera till varann fast vi sat bredvid varann. Så kul kan man faktiskt ha det!
När vi sedan kom till ekonomin fick vi reda på att geografin var inställd, och vi fick då faktiskt (tro det eller ej) friheten av självast Jonas att gå hem och plugga. Så där var dagen slut. Lite facebookande var allt jag ådstakom, men det är iofs inte fy skam det heller. ;) Hehe.

Har istället en (nästan) hel dag framför mig, och jag tänkte faktiskt ägna den åt att påbörja och förhoppningsvis göra klart mitt ekonomiarbete som ska vara inne på onsdag. Känns väl lite sådär när solen skiner utanför, men det är bara att bita ihop nu. Fem dagar kvar tills betygen sätts! Och två dagar kvar tills det är helg igen. Nej, man ska absolut inte klaga.



It's complicated, it always is
That's just the way it goes
Just like I waited so long for this
I wonder if it shows

Head under water, now I can't breathe
It never felt so good
Cause I can feel it coming over me
I wouldn't stop it if I could

When love takes over



Lyssnar på denna låten till plugget och blir party-pepp som bara den! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0