Thursday

Detta inlägget skulle publicerats i torsdags vid fem-tiden men eftersom blogg.se dampade sönder just då så postar jag det nu istället, har ju trots allt tagit mig tid att skriva det ;)
Hoooola! :)

Jag är jättehungrig nu (trots att vi fick megagoda broccolibiffar i ba-bamba idag, ja jag gillar dom!), men tänkte uppdatera lite snabbt för dom får människor som faktiskt fortfarande finner det intressant att klicka sig in här ;)
Gårdagen började med spanska nationella i tre (!) timmar, kan ju säga så mycket som att både jag och Ellinor var helt slut efteråt, det tar på krafterna att pressa fram en massa spanskakunskaper som man egenligen inte har... :P MEN, jag löste det hela genom ett snyggt inslängt ¡Qué barbarridad! Hehe. Nä, men seriöst så hade jag inte pluggat mycket, men jag orkade verkligen inte lägga ner nån energi på spanskan, är så skoltrött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Men, nästa vecka är det endast TOLV skoldagar kvar innan betygen sätts!  Känn på den liksom. Var tog vårterminen vägen? Jaja, nu ska vi inte börja bli nostalgiska igen..

Efter spanska-nationella begav jag mig iaf hem till Ida där vi skrev årsredovisning för att spika vårt MVG i Småföretagande B. Jobbigt jobbigt, men det gick bra trots att jag var så trött att jag höll på att ramla av stolen. Lunch blev det också i form av kycklingfilé med bulgur, mums! :) Jag blev bara tröttare och tröttare (kan det ha varit dålig luft tro;)?) och när det var en kvart kvar till vi skulle hoppa på vagnen till träningen låg jag insvept i min tröja på Idas sägn och hade allvarliga planer på att stanna kvar där. Men vi kom iaf iväg till spårvagnen, efter en lång spurt till Olskrokstorget, och väl framme mötte vi upp Olivia och Karolina :) Blev ett aerobics-pass som förvisso var rätt kul, men vi kunde alla fyra konstatera efteråt att man inte blev särskilt trött. Svetten ska ju riiiiinna.. hehe ;)

Idag hade jag endast två lektioner, rätt så gött, åkte sedan till Vasa där jag som vanligt inte hittade till Tintin trots att jag varit där femhundra gånger.. Wazzzaaaap med mitt lokalsinne är ju en fråga man återigen kan ställa sig.. Fick iaf lite vägledning av Tove på telefon och tillslut kom jag fram och det blev en mysig om än lite kort fika med henne och Madde. :)

Nu ska jag ta och slänga i mig lite mat, sen blir det core-träning med Carro (andra gången för henne denna veckan, VÅÅÅÅÅÅGEN!! :D). Är riktigt stolt över henne faktiskt, samt lite över mig själv som faktiskt fått henne att träna mer denna veckan än vad damen gjort på det senaste halvåret ;) Bra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0