Last night

Godmorgon världen!

Som vanligt är Matilda uppe med tuppen, jag vaknade pigg, klarvaken, hungrig och törstig som fan halv nio. Just det, halv nio. Men men, känner man sig utvilad så är det väl ingen idé att ligga kvar i sängen och slöa eller..? Heh.

Kvällen igår var i vilket fall som helst dunderrolig. Började med att jag mötte upp mitt järngäng utanför ICA och vi fick långt om länge bestämt oss för vad vi skulle ha för dricka, och en påse chips fick följa med oss också. Därefter bar det vidare hem till Lovisa där det var mycket trevlig med förkrök och lekar, som jag naturligtvis var sist med att fatta som vanligt. Nån jävla frågelek, där jag inte riktigt uppfattade själva grejen med leken så när alla andra ställer frågor i rasande tempo och det snart blir min tur sabbar jag naturligtvis hela leken med ett "vadååååååå?". Jaja, dum lek hur som helst ;)
 Även ett klädbyte hanns med för min del! Träffade också lite nya, mycket trevliga tjejer :) Vi drog oss sedan mot bussen och där hade jag tabbat mig lite igen i och med att jag kollat fel buss, mihi. Jaja, vi fick oss en trevlig promenad i alla fall, efter att Ida paniktänt en cigarett med en busspassagerares tändare. Vi stötte på nattvandrare som bjöd på godis (inte klubbor som när jag gick i åttan), måste säga att det är mycket trevliga människor det där! Dock känner man sig som en högstadieelev varje gång man kommer i kontakt med dem.

Vi mötte upp Moa på vägen och kom sedan fram till festen, kändes lite halvdumt i början med folk man inte gillade och annat, men det tog inte lång tid innan vi sket i det och hade kul ändå. Kvällens sämsta var ju ändå R.B som i ett försök att agera som om allt var okej hälsade överdrivet glatt och gällt på mig "Nämen HEEJ Amanda!". Jaja, hej på dig med, jag heter Matilda och du kan gå och dö.
Jag, Lur, Olly och Moa körde klockan ett tag i källaren där det nästan fanns en fullt utrustad sporthall med bollar, klubbor och racketar av alla slag. Min jordgubbsdricka var en succé hos mig själv, men efter ett varv laget runt fick jag veta att det tydligen bara var jag som gillade den. Jaja. Lyckades inte riktigt dricka upp en så nu står den här hemma i kylen.

Vi drog oss hemåt med sista bussen som gick klockan ett (!), för det var ju "söndag". Vädret tog hus i helvete och det började regna och åska som bara den. Lovisa var rädd. ;) Jag blev ensam kvar på bussen sen och efter att busschauffören faktiskt sagt att han pga vädret kunde släppa av en nära ens hus, frågade jag om han kunde köra mig hem men någonstans i min hjärna förstod jag ju att det inte riktigt skulle funka. Han beklagade sig och sa att om han hade haft sin egen bil så hade an gjort det, men att Västtrafik skulle döda honom om han fastnade på nån smal väg med bussen. Och jag vill ju inte ha nåns liv/död på mitt samvete, så jag hoppade snällt av vid bussållplatsen och cyklade i racerfart hem (två våldtäkter de senaste i mina neighbourhoods + regn..). Var en dränkt katt när jag kom hem kan jag säga.

Tvek på om det var någon som orkade läsa allt, men cred till er som gjorde det och ännu mera cred och massa kärlek till mitt underbara partysällskap igår! You rooooock ♥


Min snygga hamster (OBS checka tänderna!)


Har jag sagt att jag har jävligt snygga kompisar?


Lillasyster Ullerfelt och moi!


"Här har vi Brödhuset!"





Busmoa och jag, Me love You.


Karolina, Moa och jag.







Ungefär här var det dags att gå hem...





Kommentarer
Postat av: K

Hahahaha, guuud vilken sköning bild på dig, den sista med brillorna :D den får du ha på din stundent pinne eller va de nu kalls :)

Tack för en super rolig kväll! respris snart igen :D <3

2009-05-22 @ 12:35:26
Postat av: Pilstyrarna

KUL BILDER! :D

Tänkte passa på att fråga vad du tycker om rökning, röker du? Ska ha till ett skolarbete!



Tack på förhand!

http://pilstyrarna.blogg.se

2009-05-22 @ 13:04:33
URL: http://pilstyrarna.blogg.se/
Postat av: Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jag orkade läsa allt ;) dock vill jag att du lägger upp bilden på järngänget som du har så jag kan ta det :) hihi. pusss

2009-05-22 @ 13:15:40
Postat av: SOFIAJOHANSSON

Hej! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2009-05-22 @ 14:30:29
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0