24 maj 2009

Godmorgon! :)

Söndag idag, långhelgen är nästan helt förbi, men ändå kan jag inte låta bli att vara jätteglad. Under dessa dagar har det nog blivit lite mer slappande än vad jag hade planerat, men vi gick ut med en minst sagt hård start i torsdags och då jag inte riktigt är en partymaskin á la Kenza, tyckte jag det var rätt skönt att ta det lite nice and easy de resterande två dagarna. Kände väl iofs igårkväll att kvällen var lite för fin för att spenderas framför en film, men å andra sidan så ligger hela långa sommaren framför oss, och då kommer dessa kvällar att bli vardag :)

Jobbade som sagt igår, och det var helt okej även om jag inte hade planerat in det från början. Var fjärde helgen i rad jag jobbade, så jag hoppas på ett stort klirr i kassan när majs lön kommer. Roliga människor som jobbade igår, och alltid kul att träffa dem som inte jobbar min helg! Åkte hem när jag slutat klockan sex, åt middag med pappsi (som var tvungen att käka pasta eftersom han ska cykla nåt lopp idag, lycka till) och sen tog jag bilen tillbaka till mitt jobb ;) Hehe. Can't keep myself away from it. Skämt åsido, jag körde in o tankade (börjar lära mig det nu..) och sen handlade jag lite godis och hyrde en film, Vicky Cristina Barcelona, som för övrigt var en helt okej film :) Träffade en mysig person och fick en rätt lång pratstund, vilket gjorde hela min kväll.

Dagens planer är: religionsplugg och träning. Ska även ta mig en titt på den där naturkunskapsuppgiften, eftersom jag misstänker att det inte är någon annan i vår grupp som gjort något på den, och Lars kommer att vara däven och ge mig VG om jag inte kan presentera nervsystemet på rätt sätt.. Ha en bra dag vänner ♥

/ M


Penelope är med i VCB, varför är inte jag spanjorska och sådär förbaskat snygg?


Kommentarer
Postat av: Merna

Penelope är jävligt snygg!

2009-05-24 @ 15:25:26
URL: http://mernakryo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0