Utarbetad

Hej alla ♥

Har inte hunnit blogga så mycket de senaste dagarna, vilket till stor del beror på att jag har jobbat som ett as. 35 timmar på fyra dagar har det hunnit bli! Sjukt trött är jag nu, men jag lär vara desto gladare när lönen kommer. Har fått löneförhöjning nu också, sedan jag fyllde 18, men min chef glömde av det förra månaden så vid näste lön får jag även mellanskillnaden därifrån! :) Rätt stor skillnad blir det, som sjuttonåring tjänade jag 69 kr i timman, som artonåring med ett års butiksvana tjänar jag 105 kr i timman!

Anyway, tänkte dra några korta ord om Valborg som i år faktiskt blev grymme-lyckad! :D Kan ni tänka er, den mest överskattade högtiden ever, blev lyckad. Planerna som fanns från början blev ändrade, men det slutade med middag och trevligheter i mitt uthus (och i min trägård..) med Moa, Nina, Ida, Karolina och Olivia. Med såna underbara tjejer kan man inte ha annat än roligt, vi hade superkul at mi casa tills vi bestämde oss för att röra på benen lite. En galen promenad ner till havet, möte md Felix o co och egen-komponerad allsång var lite av vad den bjöd på. Tusen tack brudar för en stört rolig kväll! ♥ Ni är bäst. (hoppas inte ni glömt vårt tummis-löfte...)

Imorgon är det back to school som gäller, men även denna kommande vecka är det bara tre dagar i skolan som gäller. På tisdag vankas det klassdag på Marstrand och på onsdag har vi endast nationella i spanska på morgonen, resten av dagen är resursdag. Galet skönt, tror bara det är ca tjugo skoldagar kvar innan sommaren nu. :)











Kommentarer
Postat av: emma

Härliga bilder :) och en jätte fin blogg :)

kolla gärna in min.

2009-05-04 @ 17:21:23
URL: http://emmagnusson.blogg.se/
Postat av: Keilia & Jessica

läs gärna vår blogg (:

2009-05-04 @ 17:44:29
URL: http://justourstyle.blogg.se/
Postat av: Karolina

L O V E ! :)

2009-05-04 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0