Torsdag

Tjohej folket!

Idag var det en riktigt slapp dag, började med ett snabbt betygsnack med Hasse i skolan, sedan drog vi till stan där jag fick köpt en jättefin, vit klänning från Zara och ett vitt rosett-diadem från Glitter (eftersom jag klantigt nog glömde mitt andra aprikosfärgade på HM häromdagen..) En liten lunch blev det för mig sedan i form av en MEGAgod smörgås med kyckling, brieost och pesto på Sweet Coffeebar, och sedan medelpass klockan tolv på Västra Hamngatan.

Nu ska jag gå ut och sola en sväng tänkte jag, sedan blir det jobb 17-22. Ha det bra! ♥

(min dator dör när som helst, därför blev det ett väldigt kort inlägg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Zara, de har sjukt snygga kläder - och skor! <3

2009-05-28 @ 21:51:03
Postat av: Jenny

Hey! Något tips på vad man kan göra i sommar när man inte har sommarjobb, för att tjäna lite slantar menar jag! :)

2009-05-29 @ 10:46:13
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0