Sushikväll och en liten incident..

Up and going pretty early today.. Trots att jag kom i säng vid ett igår, det var då jag kom hem från mosengosen. Hemfärden gick bra - dock ett litet problem.. hehe. Råkade köra ner på fel väg när jag skulle från Moa (var väl trött) och kom till världens minsta återvändsgränd där det redan stod två bilar och två soptunnor parkerade. Jag skojar inte när jag säger att jag fick panik och klaustrofobi på samma gång. Och ni som känner mig vet att mitt mörkerseende är typ.. väldigt dåligt (borde inte det stå med på körkortet?), så jag hade inte en chans i världen att vända. Kändes som att jag skulle behövt lyfta upp bilen med en jävla lyftkran och sedan vända 180 grader och släppa ner den igen. Anyway, efter att ha gått igenom mina alternativ, som inte var så många, ringde jag Moa så hon och Love kom dit och Love (som har haft körkort liiiiite längre än mig, och hade lite mer is i magen för att klara av situationen..:P) fick flytta bilen. Han sa sedan att det faktiskt var jävligt tight att komma runt, så jag tror nog det var bra att jag inte gav mig in på detta själv. En kvaddad bil att köra hem till pappa hade inte varit någon höjdare...

Jaja, vi hade i alla fall lika trevligt som vi alltid har, och sushin blev även den utmärkt! Vet inte hur många bitar vi åt var, och vill nog fortsätta leva mitt liv utan den vetskapen, haha :P Gott var det i alla fall! Och Tovelove hade köpt med sig gottis från 4gott som vi åt och kollade på "Fråga Olle" och pratade sommarplaner. En roadtrip till Tylösand blev bestämd, och även lite småplanerande för en sista-minuten till Kreta, om man nu kan planera en sista-minuten-resa.. Skulle vara helt underbart, fantastiskt roligt att komma iväg en vecka med dom två, hoppas bara att allt kan gå i lås med pengar och ledighet. :) ♥

På dagens schema står inte mycket, ska städa mitt rum lite tänkte jag och även hinna med att träna. Annars bara ta det lugnt. Min familj är just nu ute på gökotta. Hej liksom, dom hoppas seriöst på att få höra göken. Jag kan ju säga såhär, vi har varit på den där jäkla gökottan sedan jag kunde börja gå typ, och vi har hittills ALDRIG hört nån gök. Men visst, det är jättemysigt att ta med sig frukost och äta på ett berg, men kanske inte om man måste gå upp sju.. Blir förhoppningsvis lite mer bloggning idag med, ska försöka fixa så att mina bilder kommer tillbaka också! :) / M


Min IDOL som kommer till Liseberg den 18/9

Kommentarer
Postat av: Em

Är det din söta hund i sidan? Hur söt som helst!!!

Kram, Em

2009-05-21 @ 09:25:05
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Em

sv: En riktig sötnos verkligen!

Hoppas du får en bra dag med kanske lite ledighet.

Kram, Em

2009-05-21 @ 12:40:33
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: anna

jag älskar den där låten!!

2009-05-21 @ 14:40:42
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0