Sommaren är här..

JA, det är den sannerligen, i alla fall har det känts så denna helgen. Jag har förvisso varit instängd på jobbet och inte fått så mycker som en gnutta sol på min näsa, men mycket pengar har jag i alla fall tjänat, det är alltid något man får trösta sig med! Och man blir ju så mycket gladare när det är sol ute, solen ska ju även stanna hela dagen imorgon. Och fram tills nästa helg är den nog (förhoppningsvis) tillbaka, och då är jag LEDIG! Ja, ni hörde rätt, första helgen på fem veckor som jag är helledig. Dock jobbar jag fredag kväll, så helt  ledig kanske man ändå inte kan kalla det ;) Men men.

I fredags kväll var jag med Tess, Lovisa och lite andra brudar i Sisjön hos någon Victor. Jag och Tess var äldst och kändes oss lite lätt malplacerade, så efter att ha suttit och chillat lite, lyssnat på Ayo Technology och fått en Marabou kastad på oss av grannarna (!?) som en skänk från ovan, gick vi en sväng förbi Carro, snackade en stund med henne och moppade sedan hem till Billdal. Hamnade tillslut i Tess soffa framför Big Brother, hehe. Lustig kväll, men ändå helt okej :)

Lördag kväll spenderades först hemma hos Tess pappa där vi åt grillat, mycket gott! Sedan blev det kladdkaka med Mariannekola-grädde och marshmallows! x) Mums. Vi åkte förbi mitt kära jobb igen, kirrade engångsgrill, chips och godis och tog oss sedan ner till havet. Underbar kväll! Långt om länge fick vi nästan tänt grillen och fixade lite marshmallows, det kom dit lite grabbar och kvällen blev riktigt trevlig!

Idag efter jobbet slängde jag mig ner på altanen och lapade lite sol i någon timma, sedan var det Mors Dags-middag hos farmor och farfar, och sedan tog jag bilen till ICA (can't keep away from my job) och hyrde film, Changeling med Angelina Jolie, ska tydligen vara jättebra, och köpte vindruvor. Fick även snackat in mig lite inför sommaren, med tider och liknande och tror detta kan bli riktigt bra! Hoppas i alla fall :)

Have a nice, hörs imorgon!
/ M


ÄLSKA denna låten!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling med jättefina vinster i potten

Postat av: Becca

fin blogg :) låten är mkt bra!

2009-06-02 @ 20:40:50
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0