Solen skiner o himlen e blå..

Det är så underbart ute idag! :D Blir glad i hela kroppen när det är sånt här väder, har legat ute och solat i flera timmar med musiken på. Lovely! Dock får man passa sig såhär i början av sommaren så att man inte bränner sig, i alla fall om man är en blekfis som jag. Malignt melanom är inte något jag vill dra på mig, även om det känns som att om någon jag känner någon gång i framtiden skulle få hudcancer så skulle det vara jag. Varför vet jag inte, det känns bara så. Men man kan ju inte hålla sig undan solen när den tittar fram, särskilt inte eftersom stackars jag ska jobba hela helgen (!) och kommer missa högsommarvärmen som utlovats. Men jaja, det kommer en hel sommar!

Nu tänkte jag vila min kropp från solen lite och ta med min vovve på en promenad. Om hon orkar det, hon flämtar som en gris i den här värmen och fick hon själv välja skulle hon nog bara vilja ligga ute i skuggan med en skål vatten bredvid sig (som hon gör nu). Tänkte hinna med att städa mitt rum sedan också, även om det inte är så värst lockande i detta fina vädret, men det är ett nödvändigt ont som måste göras. Middag hos farmor och farfar väntar och sedan ikväll blir det antagligen party :)

Vill även skicka en peak till CORNELIA, nu får du faktiskt ta och lägga på ett kol med uppdateringen eller lägga ner helt, jag är trött på att komma in på corneliacorner och mötas av underneath the appletree för fjortonde gången :P Och skyll inte på att vi har mycket i skolan för vi har ingenting i skolan. Så kom igen nu! ;)

Puss på er!
/M


En pina colada skulle inte sitta fel just nu...

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte

känns riktigt skönt med solen nu asso! :D

2009-05-29 @ 15:43:40
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: DINA

Vad fin blogg :)

Var med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg! Allt du behöver göra är att skriva:

- Ditt namn

- Mailadress

- Bloggens URL



Så enkelt är det :) PUSS! /Miss D.

2009-05-31 @ 14:55:32
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: Matilda

jätte härligt väder! :)

2009-05-31 @ 17:55:28
URL: http://ttilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0