Party!

Japp, ikväll blir det party, har långt om länge lyckats hitta några plagg i min garderob som alltid känns supertråkig, och är faktiskt redan klar fastän jag inte behöver åka förrän om en timma. Ska möta upp järngänget, Ida, Karolina och Olivia, utanför ICA, lite blanddricka och proviant ska inhandlas och sedan ska vi till min egna hamster Lovisa för förkrök!

Har lyssnat på lite partymusik så jag är redan mega-pepp, hoppas på en grym kväll även fast jag inte har några förväntningar, för precis som förrförra helgen så blir det oftast roligast just när man inte har det! Sällskapet är det viktigaste, och med mitt sällskap kan det inte slå fel. :)

Ha en trevlig kväll allihop, det ska jag ha! ;)

Denna låten alltså... Finns ingen låt som kan få mig att gå från vardagsdepp till partypepp som denna!


Kommentarer
Postat av: georgia

den låten e så bra :)

2009-05-24 @ 13:15:18
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0