Måndag igen!

Hej mina kära vänner!

Måndag igen, tiden rinner förbi i vanlig ordning, men istället för att som vanlig ordning längta till nästa helg igen, ska jag faktiskt uppskatta hur härligt det kan vara med måndag! Okej att måndagar oftast brukar va en depp-dag för allt och alla, inget gott kommer med måndagar, men varför inte bryta den trenden? :) Som jag skrev häromveckan så känns det uselt att gå omkring och längta framåt hela tiden, när man kan leva och ha kul här och nu.

Bra saker som hänt idag var självklart att träffa mina godingar i skolan (som vanligt), introducerade Ida för det nya namnet Järngänget som jag och Olivia spånade fram igår ;) , EA-konsert med David, när Ida satte Emelie på plats (bokstavligt talat) i bamba och naturprovet som jag fick MVG - på, hade faktiskt inte förväntat mig detta. Men såklart kan jag ju aldrig vara nöjd, så kände mig ändå tvungen att gå till Lars och hävda att svanar visst äter fisk. Hehe. Ojdå.

En grej som dock inte var någon höjdare var att jag somnade på bussen, nånstans mellan Marconimotet och Radiommotet slutar mina minnen.. Vaknade upp vid slutstationen Snipen av att busschauffören går igenom bussen. Eftersom jag hade solglasögon på mig såg han antagligen inte att jag sov, utan trodde väl att jag var helt efterbliven som satt kvar på bussen fast den var framme. Fick bara sova sju timmar inatt, vilket iofs var mitt eget fel eftersom jag var onormalt speedad igår kväll och kunde verkligen inte gå och lägga mig, men bevisligen är det alldeles för få timmar för att min hjärna ska fungera. Då vet vi det.

Nu ska jag kolla bloggar en snabb sväng, sen blir det tre M: mat, matte och medelpass! Ciao! ♥


För er som gillar Veronica Maggio så kommer hon till kulturkalaset i Gbg i sommar. I'll be there!

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag är efter vad gäller musik kan jag erkänna :D haha!

2009-05-11 @ 18:36:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, järngänget är det klockrenaste! Och, ja jag ägde Ris. Och för det tredje, me love you

2009-05-11 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0