Lördaglördaghelghelg

GODMORGON! :D

Hoppas allt är bra med er idag. :) Jag mår prima ballerina trots att jag somnade sent och vaknade tidigt, men jag var ju chaufför igår och då blir det alltid mycket enklare dagen efter ;)

Gårdagskvällen var mycket lyckad om än lite random.. Jag, Ida, Karolina och Olivia var på Alexanders 18-årsfest ute i Gällinge (var fan ligger Gällinge liksom?). Vi körde och körde och körde lite till och inte ens då var vi framme, utan när vi stod utanför ett hus som hade får betandes i trädgården (!) ringde vi Alex och fick då veta att vi kört för långt. Yes. Så det var bara att vända, igen, vet inte hur många gånger vi vände på olika ställen, trånga grusplättar och så vidare. Till slut kom vi i alla fall fram, det gick inte nån nöd på oss eftersom vi hade Matildas Road-mix att lyssna på, hehe :P
Väl framme verkade det liiite dött, typ vi och max tio pers till, ball! MEN efter att Ida och Karolina satt igång dansgolvet ordentligt (haha en av kvällens höjdpunkter, great job tjejer) så började festen faktiskt arta sig. Trots att över hälften av alla där var bönder och det kom några snubbar i arbets/reflexbyxor så hade i alla fall jag galet kul, vi dansade vad som kändes som hela kvällen typ, gick ut för att hämta lite luft då och då. Musiken var stundtals riktigt dåligt, men jag tycker ändå att vi byggde upp en fin relation med DJ'en och fick alla våra önskelåtar spelade. Tror Infinity spelades sex gånger eller nåt sånt ;)

Träffade även på lite trevliga personer varav nån Krokslätts-kille som jag aldrig fick nån koll på, men det var det andra som fick :P (Karolina). När klockan var tjugo över tolv kommer Ida till mig o säger att vi måste åka om vi ska hinna till deras pendel som går 00.47. Så vi slängde oss i bilen och körde så snabbt det gick på en smal, kringelikrokig 90-väg i mörker och spöregn ;) Satt och spanade efter älgar men som tur var klarade vi oss undan det trots att vi befann oss så långt ut på landet man kan komma i princip. 00.47 prick var vi framme på centralen, och mina partypinglor sprang i full galopp för att hinna med pendeln.

Kvällen hade kunnat bli hur som helst, hade absolut inga förväntningar, men det blir vad man gör det till och med det här toktaggade, sköna sällskapet kan det aldrig slå fel! :) Tack tjejer för en rolig kväll! Ni är bäst ♥


Tummen upp!


Olivia! ♥...


... och Karrolur! ♥ E himla glad att jag fått träffa o lära känna er tjejer, ni är underbara! ♥


Och så pepp-pepp-pepp-Ida såklart! Älskar din fest-inställning (och dig!), den e TOP NOTCH ♥


Ida, Mr. Alex och moi :)


Yeeeeeeeeaaah! ;)


KLOCKRENA partydamer! :D

Kommentarer
Postat av: e

Hoppas du får en bra dag:)

2009-05-09 @ 13:30:25
URL: http://ebjurling.blogg.se/
Postat av: Ida

klockren kväll! Du var så duktig som körde! I love you

2009-05-09 @ 14:49:20
Postat av: K

Detsamma matilda! du är helt totalt grym! tack för att ja fått lära känna dig! tack även för en galet rolig kväll! <3.

2009-05-10 @ 00:48:30
Postat av: Olivia

Tack för en grymt kul kväll Matilda! jag tror att det va din roadmix som peppade upp oss och gjorde susen för vårat danshumör lite senare :) Puss på dig. Du är grym <3

2009-05-10 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0