"Lipfinity"

Haha, kom på en grej jag glömde berätta. Mitt sällskap blev lite arga (?) på mig när jag inte följde med vidare, och det blev lite stressigt när bussen kom och Cornelia som var sist med att gå på stod kvar i dörröppningen och tjatade att jag skulle hänga på. För att göra ett sista försök innan busschauffören shuttar dörren, lägger hon huvudet på sned och säger: "Men Mattis, vi har ju LIPFINITY!"

Till saken hör då att jag, Ellinor och Cornelia tidigare stått inne på Circero's toalett och smetat på oss nån form av tvådelat läppstift/läppglans som Ellinor hade, som tydligen skulle vara "kyssäkta". :P Man tog först på själva färgen och fick sedan inte röra läpparna mot varandra eller mot något annat innan färgen hade torkat, så vi stod där inne på toaletten som tre jävla fiskar med öppna munnar och kunde nätt och jämnt hålla oss ifrån att börja asgarva åt varandra i spegeln. Corres telefon ringde och i panik svarar hon typ: "Haaååå?", för Gud förbjude om läpparna skulle nudda varann ;) När färgen torkat skulle man smeta på nån form av läppglans, som enligt mig såg ut som ett stearinljus i miniformat. Och där äntligen var man fri att prata normalt och röra läpparna igen. Måste dock säga att trots den lite smått krångliga proceduren så var själva produkten väldigt bra, gav en fin färg och det sitter kvar än (!) Och då har jag ändå ätit ett äpple efteråt, det ni! ;) Ska kolla vad det här var för master-produkt, får nog ta och inhandlas. Om inte annat för att så sig lite skratt i vardagen, vilket vi iofs har rätt gott om.

Anyway, det var då detta som var "lipfinity" (hette det ens så?), och det var bara så roligt att Cornelia verkade tycka att shit, nu är vi utrustade med kyssäkta läppstift, rooock on! ;) Babe, du är för skön ♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

Men jag tar ju online sen :D annars kan ju inte alal 49 som skrev ha skrivit ;D

2009-05-28 @ 14:35:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0