Lättnad

Hej mina små fina ♥

Sitter här och kollar på Champions League-finalen, bästa Barca håller precis i detta nu på att säkra segern med 2-0 :) Wiie. Saknar fotbollen enormt såna här stunder, big moments så att säga. Får bli lite fotboll i sommar känner jag, även om jag antagligen tappat rätt mycket av känslan. Skoj är det i alla fall, och det hör sommaren till helt klart! Och där var det klart! Nu blåste domaren av, en klart rättvis seger! :)

Idag hade vi sista, sista, sista provet innan sommarlovet, sista stora grejen över huvud taget, nämligen Hasse Lanns fruktade religionsprov! Hua. Dock gick det bättre än förväntat, och redan imorgon bitti får vi reda på hur det har gått.. Kan inte ens beskriva hur skönt det känns att inte ha ett skvatt kvar att göra i skolan, det är ... ja helt underbart! Efter skolan åkte jag hem och klippte hela våran stora gräsmatta, efter att jag långt om länge gått igång gräsklipparen. Det tog sin lilla tid, men jag hade hörselskydd med inbyggd radio (känn på den), så det var nemas problemas. Stack sedan bort och tränade i en timma, kom hem och duschade och begav mig sedan in mot stan, närmare bestämt Circero vid Prinsgatan, där Carro, Carro, Ellinor och Cornelia väntade. Vi åt en mysig middag bestående av pastarätter, jag och Ellinor åt thaimarinerad kycklingfilé med tagiatelle och nån gräddsås, mycket mycket gott! Mätt blev man dock ;) Mysigt ställe för övrigt, med härliga värmelampor som gjorde att man nästa trodde man befann sig utomlands.

Därefter blev det fortsättning för dom andra till Barsidan, men jag begav mig hemåt, blev jättejätteopepp på allt helt plötsligt, ont i magen som jag har haft till och från i flera dagar och usch, nej. Grymt mysig middag i alla fall, tack mina favorittjejer ♥ Dock var Ida saknad för att sexan skulle vara komplett, synd synd :( Mer av sådana middagar röstar jag för, så enkelt, så mysigt, så trevligt, så BRA!


Tycker Islands bidrag i ESC var rätt bra, lite mesig kanske men ändå fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0