I brist på tid och inspiration stjäl jag av "Blondiebell"

Hur många gånger har du varit kär? Ingen gång på riktigt, men många gånger har jag nog trott det!

Favoritgodis: Naturgodis! Är även en sucker för julgodis.

Coolaste stad du har besökt: Hittills Barcelona, älskar den staden och måste dit igen

Action eller Skräck? Både och, gillar actionfilmer såsom Die Hard-filmerna och Bourne-filmerna, men ser gärna med skräckblandad förtjusning på The Ring och liknande filmer

Vill bli när du var liten: Fotbollsproffs

När fick du din första kyss: 14 år och det var så inte värt det!

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? "Bäst i klassen" och en typisk ledare

Vad är du beroende av? Töntigt men sant: att skratta!

Dagens roligaste händelse: Haha, bland annat när vi gick förbi Zara och jag kommenterar hur nice killen på affischen i skyltfönstret är, och Cornelia upprört säger: "Asså jag kan inte kolla på såna där affischer, jag blir så jävla tänd!!" Det är sånt som livar upp vardagen.. :D

Dagens tråkigaste händelse: Att lyssna på en gubbe som snackade om en fjärrkontroll i en halvtimma, på en högst bristande engelska. (earth blev "öööösch")

Dagens humör: Gott, dock lite uttråkad av en inte så rolig klassdag

Vilka tv-program följer du? Hm. Rent hus haha ;) Men det gör Ellinor också så jag är inte ensam. Annars inte så många.. Räknas söndagsfilmen klockan nio?

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är stark i mig själv och är mån om mina nära och kära

Vad gillar du minst? Att jag bryter ihop då och då

Vad är det roligaste du vet? Oj, svår fråga. Vara med vänner en flummig partykväll! :)

Har du något motto? Ännu en klyscha: fånga dagen - MEN, jag tycker det är sant, istället för att hela tiden gå och längta framåt, till helgen, sommaren, en kommande resa, whatever, så tycker jag att man ska ta till vara på varje dag och göra den till det bästa man kan för den kommer aldrig igen. Varje dag som passerar är en dag du aldrig får igen, så lev fullt ut varje dag.

Hemlig hobby? Heh, att sy? Kanske inte nån hemlis direkt, men inget jag brukar gå runt o snacka om direkt.

Något vi inte vet om dig? Eh, om det finns nåt så tror jag ändå inte att jag skulle skriva det här.

Vad ångrar du? Det håller jag för mig själv!

Vad önskar du? Att jag klarar av sista tiden i tvåan utan ett breakdown, att de resterande proven går bra, och att sommaren blir riktigt lång och lyckad!

Vad klarar du inte dig utan? Vänner, träning, min iPod+mobil (sorgligt nog) och de där små sakerna som gör livet värt att leva.

Vad gör du helst en vardag? Fikar med en/flera kompisar, tränar på kvällen och sedan har en slapp kväll utan plugg och kollar på ett nytt One Tree Hill-avsnitt ;)

Vad gör du helst en lördagskväll? Kalasar med kompisar alternativt myser framför tv:n med BJ, hehe ;)

Vad har du mest av i din garderob? Klänningar

Drömjobb? Oj, det finns många...


Kommentarer
Postat av: Karolina

eller hur! Vi små 91:or, vi som alltid varit små och mindre än dom stora 90:orna!! jag fattar ingenting. Jag är iallafall väldigt glad för att jag får lära känna dig nu och ja! mer av sådan kvalitetstid :) jag ska berätta för mina barnbarn om den roliga kvällen med ett söndrigt staket. Nej, inte barnbarn än. Nuet va de! <3.

2009-05-05 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0