Helg igen

Så var det fredag igen ja! :) Dagen började med att jag kom försent till ekonomin, men det gjorde inte sådär jättemycket, Jonas snurrade runt o verkade inte ens märka att jag var där. Vi fick ÄNTLIGEN lämnat in vår j*lva årsredovisning, så nu är småföretagande B så gott som klart!
Efter det blev det matte med Lars-As, som försökte smöra och säga att "men ni är ju min favoritklass så...." Så fan heller att vi är, alla i vår klass hatar honom och det vet han. Och hatet är nog ömsesidigt skulle jag tro. Han satt iaf och tjöta och tjöta och sen tjötade han lite till, och inget vettigt alls kom ur hans mun. Men vem blir förvånad?
Sedan spatserade vi till bamba för att för en gångs skull ta en tidig lunch på en fredag, och hallelujah det fanns en massa god sallad kvar åt oss ;) Och apelsiner UTAN vitlök till Ida!

Efter en geografilektion där vi ringde till SOS Barnbyar så åkte jag med Cornelia en snabb sväng in till stan och bytte en tröja åt min pappa, sen begav jag mig hemåt och nu sitter jag här! Har inte så mycket för mig, funderar på att göra lite nytta, men det lockar faktiskt mer att bara chilla lite såhär när man för en gångs skull har en ledig fredagseftermiddag.
Ikväll blir det umgänge med bästa Järngänget (och ev Cornelia), får se vad vi hittar på för skoj, det var tal om lite middagsplaner osv, men även Ben and Jerry var ett förslag så vi får väl se vad som händer helt enkelt. :)


Kommentarer
Postat av: CORNELA

fint att jag fick äran att joina järngänet. det är inte varje dag man får umgås med så fint folk=)

2009-05-18 @ 16:51:26
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0