Freeeeeedom

Hoola! :)

Så var tre och en halv timmas matte B nationella prov avklarade, och jag tror många med mig gör vågen av lättnad och glädje. Hur reslutatet blir återstår att se, jag är bara oerhört göad för att det är över!
Var en låång dag i skolan, kvart över åtta till kvart över fem, var inte hemma förrän närmare halv sju.. Somnade idag igen på bussen, men som tur var ringde Nina efter halva vägen så jag höll mig vaken.. :P Nu har jag precis kommit hem från en promenad med min kusin, riktigt härligt att kunna gå i bara tröja i solen, även så här på kvällen :) Nu blir det Eurovision Song Contest semifinalen, alla utom jag tycker tydligen det är suuuupertöntigt och tråkigt och dåligt, men jag tycker det är rätt skoj att kolla på alla stolpskott.. ;) Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: K:et i järngänget!

Grymt skönt att matte b är borta nu :D

och jag håller med dig! även om jag stör mig väldigt mycket på systemet i eurovision så är det ju väldigt roligt ändå :) sveriges låt är ju bra ;) höhö! PUSS :*

2009-05-13 @ 09:54:45
Postat av: Emma & Jenny

Nu har vi frågestund i våran blogg, fårga vad du vill och vi svarar ;)<3

2009-05-13 @ 14:07:51
URL: http://borntothis.blogg.se/
Postat av: Denise

usch, tkr synd om alla som behövde göra det. Själv behövde man inte ;) hoppas det gick bra för dig!

2009-05-14 @ 06:49:31
URL: http://friskey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0