Everything around me is gold

Hej hopp i regnet,

var ju sol förut, men den försvann, eller..? Kanske återkommer igen, kan ju alltid hoppas på det i alla fall. Nu regnar det visst inte längre såg jag, hehe.. Vädergudarna där uppe kanske kan ta och bestämma sig? Yeye.

Idag var det en lååååång dag i skolan trots att jag inte började förrän strax innan tolv. Efter en mattelektion där vi inte gjorde något annat än att snacka med Lars, då jag, Ellinor, Ida, Corre och Robban fick veta att nästa onsdag är det dags för extra-prov i matte B eftersom vi ligger på gränsen till MVG. Eh? Jag, MVG, matte B? Skulle inte tro det. Men okej, inte direkt så att jag tackar nej, så jag får väl och gräva ner näsan liite djupare än jag gjort tidigare (vilket inte är så värst djupt), och koncentrera mig på lite C-uppgifter för att ev sätta det där betyget. I alla fall, sedan hade vi håltimma från kvart i ett till tre, vilket sög hårthårthårt. Riktigt hårt. Jag och Carro satt och slipade på presentationen i småföretagande medan Ida kilade iväg för att köra halkan (lyllos). Redovisningen gick i alla fall bra och långt om länge, efter att ha sett lite för vulgära scener i korridoren (mer än vad Matilda klarar av på en tisdagseftermidag), kom jag hem, vrååååålhungrig.

Har fått i mig lite mat nu, och ska sätta tänderna i det sista av bokslutsanalyscrapen så att den blir klar, sen ska jag kila ut i det ostadiga vädret med min kusin. Har jag tur stöter jag på en person jag tycker om också, men vi får se ;)

Have a nice folk, och glöm inte att nu är sista One Tree Hill-avsnittet ute xD

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

haha, jag vet. det växer som ogräs :P



och OTH-avsnittet var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra.

är det sista ever eller bara säsongsavslutning?

2009-05-20 @ 12:52:23
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0