Did you give some love today baby?

Nu har jag precis sett på ett avsnitt av Gossip Girl, avsnitt nr 22 tror jag det var! Blir lite smått frustrerad när allt inte går som jag vill, t ex klarar jag inte av när underbara Nate återigen ska trassla in sig i Blairs falska värld, hon och Chuck passar ju varann så bra som två människor kan passa varann, kan dom inte fatta deeeet!? Gudomligt snygga är dom tillsammans också. Nate borde stannat med Vanessa. Och för att inte tala om Dan och Serena! Jag håller med Ida, det är dom två det ska vara och inget annat. Ingen jävla Gabriel, som för övrigt ändå bara är falsk rakt igenom. Nej, det här håller inte. Vet inte när jag får tid att se nästa avsnitt, inte blir det imon i alla fall.

Idag sänds det sista OTH-avsnittet på säsong sex i USA. Men thanx to den idiotiska IPRED-lagen vågar man ju inte ladda ner så mycket som en liten låt längre, så det blir till att leta upp avsnittet på nätet nånstans imon. Lite tid får jag allt ta och avvara för det.. Annars idag så fick jag gjort halva ekonomi-uppgiften, har tränat och promenerat med min kusin, lite terapisnack åt båda håll blev det där :) Konverserat med min favorit-tomte Moa om våra ljusa framtidsplaner, och återigen stött på trubbel när vi skulle boka skidresa. Men skam den som ger sig säger jag, så nu har jag skickat iväg ännu ett sockersött mail till Resdax denna gång och hoppas att de kan ha lite förståelse för att vi faktiskt är hela arton år gamla och kan ta vara på oss själva (slår vi sönder något så får det va i någon annans stuga, inte vår egen...), vi är INTE ett gäng hormonsstinna sextonåringar som tycker det är party att slå sönder glas och knäcka dörrar. Nej nej.

Nu ska jag sova, har dock "sovis" till kvart i tolv imorgon vilket ska bli oerhört skönt. Dröm söta drömmar allihop, och think positive! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

jag brukar kolla på avsnitten på en sida som heter casttv.com. Där lägger de ut avsnitten ca 1 dag efter de sänts i USA. så i dag kan du nog kolla på sista avsnittet =)

2009-05-19 @ 11:46:07
URL: http://malinfilipsson.blogg.se/
Postat av: CORNELA

är jag knäpp som blir partysugen när jag läser de där sista raderna^^?

2009-05-19 @ 14:35:54
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: CONRELIA

nu har det allt skett en update på cornerliacorner, njut!^^

2009-05-19 @ 16:03:02
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0