Bloglovin'

Asså jag fattar verkligen inte grejen. Får flera kommentarer i veckan där det står typ såhär: "Väldigt fin blogg du har! Ska vi lägga till varann på bloglovin'? =)". För det första kan jag ju säga att jag nog är bloglovin's mest oaktiva medlem, jag är aldrig och då menar jag verkligen aldrig inne där. Vet inte varför jag blev medlem från början egentligen, det var väl mest för att folk skulle kunna se när min blogg uppdateras. För det andra: vad är grejen med "ska vi lägga till varandra"?? Om jag har förstått det hela rätt (rätta mig gärna om jag har fel) så är bloglovin' en sida där man lägger till de bloggar man gillar och läser själv för att enkelt och snabbt kunna se vilka av ens favoritbloggar som blivit uppdaterade sedan sist man kollade, istället för att behöva kika runt på femton bloggar varav bara fem har uppdaterat... Inte nån jäkla sida där man ska "lägga till varandra", alltså jaga folk som lägger till en. Sorry, men jag tycker alla dessa kommentarer är lite småfåniga, typ som när man var liten "ska vi byta bokmärken med varandra?=)".

Nej, vill ni "lägga till mig" på bloglovin' så är det fine by me, själv är jag som sagt inte aktiv där och tänker inte bli det heller. Så e de med det. :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg header!

2009-05-07 @ 17:23:43
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: caroline

brutala matilda e i farten hör ja:P

2009-05-07 @ 23:19:26
Postat av: kalsongmorsan

Håller med dig. Får också samma fråga, ofta!

Vill någon följa mig, så får de. Men jag har ingen tid (med tre barn) att följa 20,30-40 olika "ointressanta" bloggar för att ha fler som följer mig ;)

2009-05-08 @ 11:56:05
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Claudia

Jag håller med dig helt och hållet. Varför ska man lägga till en blogg som inte ens kanske gillar?

2009-05-08 @ 16:53:21
URL: http://claudiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0