4 days off

Satt här och kollade runt lite bloggar och all möjlig skit, när jag plötsligt insåg att vi har fyra dagars helg framför oss! Inte så att jag inte insett det innan, jag är inte helt efterbliven även om det ibland verkar så, men eftersom vi slutade så mycket tidigare än planerat idag så kändes det som att det var något jag missat..? Men nu är det 4 hela dagar ledigt. :)

Jag sitter och lyssnar på Håkan och bara njuter av lite ledig tid, men ska alldeles strax moppa iväg till gymmet och lyfta lite skrot. Börjar jobba klockan tre och jobbar till sju, sedan ska jag hem och byta moppen mot bilen och köra till Moa där det blir sushikväll med henne och Tove. Ska bli väldans trevligt :) Och att laga egen sushi är både roligare, nyttigare och godare än att köpa färdig. Plus att man kan göra hur många bitar man vill (tror vi åt typ 20 bitar var förra gången, hehe..).

För övrigt har jag inga direkt planer för dessa dagar, vilket känns skönt! Härligt att bara ta dagen som den kommer och kunna göra det man känner för. Hoppas på lite party i helgen i alla fall, det skulle sitta på sin plats. Dessutom ska jag träffa min hamster (Lovisa) som jag inte umgåtts med på ett bra tag, illa illa. Nej, nu ska jag lyfta på arslet och pack my bag. Juste, GRATTIS till Karolina på namnsdagen, kom faktiskt på det innan jag läste din blogg ;) hehe.

Looove / M.

(beklagar att det knappt har blivit några bilder alls de senaste dagarna, men min dator saknar för tillfället både bilder och musik eftersom de ligger på min brors hårddisk..)

Kommentarer
Postat av: PILSTYRARNA

Snygg header hörrudu! :)

Tänkte passa på att fråga vad du tycker om cykelhjälm? Använder du hjälm?



http://pilstyrarna.blogg.se

2009-05-20 @ 17:03:42
URL: http://pilstyrarna.blogg.se/
Postat av: Karolina

YES! 4-dagars ledigt = underbart! :) man kanske kan hoppas på järngänget? höhö :)

Tack så hemskt mycket! Namnsdags-grattis är alltid roligt. Hoppas sushin smakar bra ikväll! Puss <3.

2009-05-20 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0