090330

Ja det börjar väl bli dags för lite uppdatering? Det var i alla fall vad jag fck höra idag i skolan.. morr. Ibland har man helt enkelt mindre tid och lust, och då blir det snålt med inläggen. Denna helgen har varit lite hektisk, men rolig! Började i fredags med födelsedagsmiddag för Carro, i lördags blev det megafika med Mosgos och efter det mötte jag upp Josefine för att köpa present till Nisse som hade middag på kvällen. Vi klarade av det rätt så snabbt, målinriktade som vi är gick vi till Zara och köpte en jättefin vit tunika. Sedan åkte vi hem, och hade en dryg timma på oss att fixa oss till prinsessor. Det gick rätt bra, och sedan väntade en låång bussresa med en hel del blickar där vi kom i våra fluffiga klänningar och tiaror. Hehe ;)

Jättelyckad kväll även i lördags även om det kanske blev lite för lite sömn för min del, men det blev iaf en väldigt msig söndag som spenderades med Nina och hennes vänner, först mysfrukost och sedan gjorde vi oss i ordning och tog en promenad i vårvädret till Kungsmässan där det blev islatte på Espresso House. Jag fick även inhandlat ett par sandaler med nitar från Vagabond, ska visa bild senare!

Helt okej dag i skolan idag med, var rätt så pigg för att ha sovit så länge. Tydligen var det inte någon som ville dela med sig av sin helg, så i bamba var det nästan Kreta-repris på mitt maaaaalande, ber om ursäkt för detta vänner ;)
Meningsfulla samtal med Ellinor blev det också idag, tycker om det, skönt när man inte behöver förklara allt in i detalj för att en person ska förstå. :)

Här får ni lite bilder från helgen!


Jag som prinsessa


Hittade en spinnrock


Söta Josefine


En boa kanske inte är så prinsess-aktigt men what the f*ck, den var varm o go!


Min fina fruuuuuu! ;)


Några av sessorna


Så här snygga kompisar har jag faktiskt


Pigga och glada i solskenet på söndagsförmiddagen! :)





Kommentarer
Postat av: CONRELIA

men vilken snygg klänning matilda har!

2009-03-30 @ 21:10:15
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0