090315

HEJ! :D

Oj, så var denna helgen nästan förbi. Känns både tråkigt och skönt faktiskt, är rejält sliten efter två sena partykvällar med myycket dans. Min nacke är inte var den borde vara, körde nog kanske lite för mycket head banging i fredags, eller kanske för att jag allmänt shakar loss lite för mycket just med huvudet. Grymt roligt har jag haft i alla fall. :)

I fredags efter mässan (som förutom sög, förutom en liten detalj... :P) körde jag hem. Ida satt i baksätet och fruktade för sitt liv, credd till henne för att hon trots allt vågade sätta sig i bilen trots sin rädsla.. ;) I alla fall så var det inga problem, det blev en säker hemfärd och när Moa plockades upp på vägen stärktes mitt självförtroende lite i form av lite beröm. Vi stannade till på ICA och köpte blanddricka, jag får ju trots allt köpa 2,25:or nu när jag är 18 höhö. Ida och Moa var oroliga att tjejen i kassan trodde att vi skulle kröka med endast 2,25:orna, men jag tror faktiskt att hon fattade att så var inte fallet.
Efter lite fix och trix, melodifestivalslåts-spelande och förkrök hemma hos mig åkte vill till lokalen. Blev en toppenkväll, r'n'b som inte hälsade, en grymmesnygg DJ, en vurpa in i en vagn och lite andra konstiga saker. Efter lite smör för Mr DJ fick jag Infinity spelad för mig inte mindre än fyra gånger. Det ni.

Jag och Nina promenerade hem och var hemma vid tre-tiden, då slocknade vi med en gång. Vaknade samtidigt, klockan kvart i nio, haha. ;) Åt lite frukost med papi och fixade oss så gott vi kunde, sen åkte vi inte till stan. Kände oss allmänt skabbiga och slitna, men träffade i alla fall Jossan för en fika på Fröken Ohlsson. Galet. Galet. Fick reda på en så sjuk sak. Herregud, ja, vi får se hur detta går. Jag gillar att säga A men inte B. :P

Igårkväll bar det av hem till Anna för lite förkrök, missade ju dock Melodifestivalen, men planerar att ta igen detta senare idag vid reprisen. Anna och Rebecca, för övrigt två störtsköna tjejer. :) Sen kom Carro och Ida och vi gick till födelsedagsbarnet Bea. Kan sammanfatta kvällen med spasm-boy Oliver, Felix, random och r'n'b låste in sig på toaletten, random-boy nr 2 sparkade in dörrjäveln (smart), Moas dundeeeeeerdiss, jag redde upp ej uppklarade affärer, mycket dans till en hel del bra musik (Mr Brightside!), och mina nya glasögon (med styrka!) invigdes. I like it a lot.

Till sist kom jag även hem igår, efter att ha sprungit snabbt som satan med Lovisa och Felix för att hinna med bussen, för att sedan upptäcka att vi redan hade missat den. Efter ännu en promenad och seriösa tankar på att bryta os in på Statoil för att få lite mat i magen, kom vi till slut på nattbussen och jag landade i sängen vid tretiden.

En GRYM helg helt enkelt. Bilder kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0