Torsdag

Hola guapas!

Idag har dagen spenderats på Svenska Mässan där jag och Ida har målat för allt var vi var värda. ;) Gick rätt så smärtfritt faktiskt, och vi var till och med klara innan klockan sex som var senaste tiden. När vi kom ut var hela staden snötäckt (fan), och mina Converse som hade verkat som ett utmärkt skoval på morgonen fyllde inte längre sin funktion lika bra... :/ Kom hem till slut i alla fall och fick finally lite mat i magen. X)

Så nu på kvällen har jag hunnit med att plocka fram alla grejer som jag ska ha med imon (dukar, iPod-docka, skålar mm), duscha, läsa lite körkortsteori, plocka fram kläder till imon kväll.. Ja, lite sånt. Nu pratar jag med min favorit-Moa på msn, helgen kommer bli en riktig dunder&brak-helg, jag säger det igen I can't wait for the weekend to begin. ♥


Kommentarer
Postat av: Thomas Scott

Lycka till på mässan...



På kulturspegeln.se behöver vi skribenter som vill skriva om kultur i alla dess former. Kulturspegeln är till för alla, både publik och kulturbetare och de som vill komma till tals får det!



Registrera dig, logga in och skriv...



Välkommen!

2009-03-13 @ 19:21:34
URL: http://kulturspegeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0