It feels good

Hej vänner!

Måndag idag och det känns faktiskt bra. Trodde jag skulle vara sliten efter helgen och det är jag, men inte alls på nåt negativt sätt. Eller om man nu kan vara sliten på ett positivt sätt, det vet jag inte. ;) Har varit seg och allmänt skabbig, men inte särskilt trött ändå, tror jag fortfarande går på överskottsenergi..

Och nu är jag så glad. Så glad. Jag är så glad att jag inte ens har märkt att Amy Diamonds It's my life har börjat spelas här. Och är det allvarligt! Men jag ska ta och lugna mig lite, börjar likna dig Nina ;) Brukar inte vara så känslosam av mig, men det kanske kom efter att jag fyllde 18. Känner mig återigen inte som mig själv, men denna gång på ett bra sätt! :)


Min nalle & jag idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0