Hemma

Är hemma från skolan idag, ont i halsen och känner mig allmänt seg. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk, men jag tror faktiskt att det är någon form av urladdning efter helgen.. All trötthet kommer nu liksom.
Skulle egentligen ut på fredag, men jag tror faktiskt det får bli en slapp kväll för att ladda batterierna. Nästa helg blir rätt tuff med fest både fredag och lördag. Kul kul! :)

Planerna för dagen är inga. Orkar inte göra något, så största delen av dagen blir nog säng- och soffliggande framför Gossip Girl (som jag nu äntligen börjat kolla på). Är på fjärde avsnittet första säsongen, så jag har en hel del framför mig. ;) Dessutom tror jag senaste OTH-avsnittet finns tillgängligt nu.. Kanske blir en helt okej dag ändå.

Hoppas på att komma igång med lite roligare bloggning igen snart, håll ut! ♥


Kommentarer
Postat av: cornelia

JAG TROR ALLT ATT DU HA LYCKATS ATT SMITTA MIG! JAG TYCKER ALLT ATT VI GER JÄRNET NÄSTA HELG SÅ ATT VI ÄR RIKTIGT !

2009-03-04 @ 21:41:29
URL: http://cornelíacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0