happhappyme

Heej mina vänner!

Idag lyste solen åter på Göteborgs gator, man kan ju inte vara annat än glad! Känner våren i hela kroppen verkligen, även om det var liite kallt när jag stod och väntade på spårvagnen från körskolan. Var där i två och en halv timma, mitt mål var ju att sätta 8 av 8 test på direkten, dock hann jag bara med 6 st, men är rätt nöjd ändå. :) Ska dit några timmar imorgon igen, ska även försöka få med mig en/ett par pärmar hem för att kunna plugga i helgen. Matteprovet och Lars Diechle kan helt seriöst ta sig där bak. Jag kunde inte bry mig mindre just för tillfället, det känns lite trist att säga det, men matteprovet är verkligen sista prioritet just nu.

När jag kom hem väntade ett efterlängtat meddelande på mig, har levt på den kickan hela eftermiddagen/kvällen och gör det fortfarande. Vet inte var det är med mig, tror jag ska gräva ett hål i min trädgård och lägga mig där en stund.. ;) Måste tagga ner några grader. Jesus. I alla fall så hann jag även med en sväng på Frölunda Torg efter skolan, enda köpet blev tre par trosor på Lindex, riktigt fina faktiskt. Lite hankypanky-style över dom. Tre till priset av två också!
Sedan köpte jag och pappa med oss semlor hem, jag missade ju för tusan semledagen så det fick bli idag istället, den var grymt god måste jag säga. Dock har jag inte så mycket att jämföra med, men klart godaste semlan för mig! 5 av 5 toasters.

Annars då? Ja, jag ska snart ta och kolla på senaste OTH-avsnittet, som äntligen har kommit. Har väntat ett tag kan jag ju säga.. ;) Har inte kunnat sova så mycket de senaste nätterna, av en speciell anledning kanske, kanske inte, vem vet. Ändå har jag varit pigg på dagarna, förutom igår när jag somnade på bussen.. hehe.
Nu ska jag hoppas i pyjamasen, håll tummarna för att jag får lite sömn inatt i alla fall.

Kärlek ♥




Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

fin blogg!

2009-03-19 @ 06:33:36
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0