En kort lista

Tre jobb jag har haft: jultidningsförsäljare (haha), GT-försäljare, kassörska. (viilken jobberfarenhet man har! not)
Tre platser jag har bott på: Fail på denna frågan, har endast bott här hemma I Göteborg, dock bodde vi i lägenhet när jag var mindre.
Tre TV-program jag gillar: Jag är en TV-nörd och gillar alla möjliga skitprogram, men Gossip Girl är en ny favorit för mig ser dock inte det på TV så jag kanske itne kan räkna det), olika serier och sånt och Sveriges värsta bilförare, haha. Då känner jag mig riktigt duktig!
Tre favoritplagg: Klänning, jeans och hm.. hoodtröja e nice.. ;)
Tre favoriträtter: Tacos, africana och thaimat. :)
Tre platser jag helst skulle vilja vara nu: Zakhyntos, nåt datum efter 13e april eller nånstans låååångt bort.

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg du har :)

Allt bra?

2009-03-09 @ 18:16:18
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0